niedziela, 14 sierpnia 2011

Sky and Sand.

Kat pokazała Wam stylizacje z naszego ostatniego spaceru, teraz czas na mnie. Wydaje mi się ze mój set jest bardziej kobiecy niż zwykle, jak uważacie ? Dodatkowo chciałam zauważyć ze mam nową fryzurę. Moje Ombre Hair juz powoli zanika, ale myślę ze za jakiś czas znowu coś poczarujemy.

Aktualnie w głowie mi dwa festiwale...
Zeby wygrać bilety na CLMF wysłałam zdjecie na New Look ze stylizacją festiwalową, zwyciężczynie wybiorą jury, konkurs konczy się dziś wieczorem. trzymajcie kciuki! Jesli mi się uda, na pewno zamieszcze foty najlepiej ubranych ludzi na Coke.

Na drugi festiwal wybieram się pod koniec sierpnia, bilety na Tauron Nowa Muzyka sprezentowali mi moi bracia, tutaj podziekowania dla nich! :)

Od czasu Audioriver najczesciej słuchanym przeze mnie utworem jest Sky and Sand. Przypominam sobie ten niesamowity klimat koncertu ... Posłuchajcie sami

Enjoy!
Kat


fot. Kat

sweater - H&M
shorts - NL Jeans, SH
heels - Zara
purse - SH
hat - SH
jewellery - a gift from my mum

1 komentarz:

  1. dziewczyny a kolory w waszych stylizacjach?? oj ciągle czarno-białe... Wetknijcie w to troszkę życia :)
    (kocham buty tweee)

    OdpowiedzUsuń