poniedziałek, 18 lipca 2011

Intensywnie!

Na wstepie powiem tyle, ze zgadzam się z Kat odnosnie tego co pisała w pierwszym poscie :)
Szanujemy waszą krytykę, ale tylko konstruktywną .

Cały łikend wliczajac piątek spedziłam bardzo intensywnie, w pt z Kat robiłysmy zdjecia, sobote spedziłam w Warszawie na imprezie do rana, a w niedziele wybrałam się na Kramy z Mateuszem i zakupiłam świetne etui na komorke ( zdjecie nizej :) Nie bede sie rozwodzic co sie dzialo, ale działo się! :)

Na zdjeciach outfit z piątku, mozecie zobaczyc nową obroze oraz moj ukochany rower którym czesto się przemieszczam :)

Enjoy!
Kate

fot. Kat

sweater - ZARA
shorts - SH + DIY
bag - allegro
boots - PRIMA MODA
necklace - allegro
bracelets - DIY
rings - H&M, Parfois
cover on the phone - PUROL DESIGN

13 komentarzy:

  1. znowu bardzo się podoba i niestety... twoje stylizacje są o niebo lepsze od stylizacji twojej koleżanki Kat; szkoda, że nie zdecydowałaś się na prowadzenie bloga w pojedynkę

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym moga bardziej sie podobac moje outfity, drugim Kat :)
    a bloga mamy razem zeby bylo roznorodniej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tu już nie chodzi o pojedyncze stylizacje, ale o swój styl, fajnie, że ty jeden styl umiesz przedstawić na dużo różnych sposobów w przeciwieństwie do Kat, która nie jest zbyt konsekwentna... mimo wszystko wam obu życzę powodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem konsekwentna ponieważ jakbyś czytał/czytała to co piszę cały czas poszukuję i bawię się modą, lubię miszmasz, różne stylizacje w zależności od okazji, jestem jak kameleon. Jednak niektóre akcenty ciągle pozostają stałe. Mimo wszystko dzięki ANONIM Kat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm a mi np. bardziej podoba się Kat, ale Kate też jest dobra w tym co robi!
    PZd Iln

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne koturny i szorty. :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie bardziej osobiście podoba styl Kat.Bo nie jest kopią kopii jak Kate, która jest oklepana, wszystko co ma w swoich stylizacjach nie różni się niczym od innych "idących za najnowszymi trendami" blogerek.a ta stylizacja jest wyjątkowo nudna. W dodatku ta szminka postarzająca o 30 lat.Miało być chyba z pazurem ale wyszło niesmacznie wręcz. W ogóle sądze, że główny problem tkwi w szmince, dzięki której straciłaś na swej kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialam powiedziec ze my ze soba nie rywalizujemy, wiec prosze Was byscie nie wybierali miedzy nami, lecz oceniali to co widzicie w danym poscie.
    z gory dzieki, Kate

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawde świetne biżu;)
    w końcu znalazłyśmy czas na wstawienie posta wiec efekty mozecie juz ogladac

    k&m

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Moglabys mi podac link do sprzedawcy tego naszyjnika? Albo jak przynajmniej to sie nazywa i bede mogla wyszukac ;)
    Pozdrawiam, Twoj blog sie fajnie rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kat i tak zawsze będziesz wyglądać od koleżanki o niebo lepiej. Jesteś dużo szczuplejsza. Z kolei Ty Kate masz ciekawszą urodę i zajebiste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie uwazam zebym była gruba... jesli o to chodzi. mam inna budowe ciala i nie czuje sie z tym zle. jakby tak bylo nie pokazywalabym się na zdjeciach bo bym sie wstydzila. ale dzieki z akomplement odnosnie urody i wlosow.
    kate

    OdpowiedzUsuń