niedziela, 3 lipca 2011

LITA.

Pogoda za oknem straszna! ale ja z usmiechem na twarzy siedze wlasnie na Solestruck i wybieram kolor LITÓW Jeffrey Campbell. Rodzina wyjezdza do stanów i mają mi je zakupić. Zastanawiam się jednak nad kolorem. Zazwyczaj jestem zachowawcza i wybieram kolory ciemne, żeby buty pasowały do wszystkich moich ubrań. Moze tym razem powinnam zaszaleć? Ale dłuzej się zastanawiając bawi mnie fakt, ze jak wyjdę na nasze radomskie ulice to ludzie mnie zlinczują wzrokiem, wiec nie wiem czy chcę dolewac jeszcze oliwy do ognia "nietypowym" wzorem na butach :) więc albo będą to zamszowe czarne Lity albo w kolorze beżu. Mam jeszcze na to troche czasu, buty dostane najszybciej na poczatku sierpnia. Juz przebieram nogami zeby je zalozyc, mam nadzieje ze nic mi nie stanie na drodze by JE mieć! :)
Ponizej zdjecia z sesji z Kat. Mam na sobie (wydaje mi się) ze kolejny dosc minimalistyczny outfit. ( i najwygodniejsze buty na świecie, z Zary)

Enjoy!

fot. Kat

t-shirt - H&M
shorts - H&M
clutch - SH
bracelet - H&M
watches - My Mum

 

3 komentarze:

  1. a może czerwone? pasują do ciemnych rzeczy, a Radomianami się nie przejmuj :) Ci co się nie znają i tak będą kłapać mordką a Ci co się znają będą się zachwycać :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny lubicie nowy zapach Beyonce Heat Rush ? Jeśli tak ,to stajecie przed możliwością zgarnięcia 15 ml butelki tego cudownego zapachu.

    Chcecie wiedzieć więcej wejdźcie na :

    http://bmagazyn.blogspot.com/2011/07/zgarnij-perfumy-beyonce-heat-rush.html


    Zapraszam wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeey :) your blog is awesome ;))) love it!!!
    your pictures are so pretty ♥

    www.luvafashion.blogspot.com

    http://lookbook.nu/salua

    GREETS from germany !

    OdpowiedzUsuń