czwartek, 15 września 2011

BLACK HAT.

Wiele dziewczyn zakochało się w kapeluszach. Ja również. Uważam, że swietnie dopełniaja outfit. Ich wybór jest ogromny, ja postawiłam na ten najbardziej popularny wśród blogerek. Mam nadzieje na znalezienie jeszcze jednego, tym razem w kolorze bordowym. ktoś widział gdzieś taki ?

Poza tym kocham czerń, a najbardziej lubię połączenie kilku czarnych materiałów, które mają różne faktury i mimo tego, że są czarne, w odpowiednim połączeniu stają się interesujące. Jakiś czas temu kupiłam ten sweter ze srebrną nitką, ale nie miałam okazji go pokazać. Przyszła pora : )

Ps. mam nowego fotografa! Ilona również prowadzi bloga. zapraszam Was na ILONAMELIA Klik!

Enjoy,
Kate 

fot. Ilona

sweater/pants/hat - H&M
ring- PARFOIS
bag - vintage
neklace/bracelet -vintage
wedges - TOPSHOP

6 komentarzy:

  1. Fajny outfit - kapelusz fajnie przełamuje całość. Sweterek mi bardzo znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter, ja szukam teraz dla siebie takiego ;))
    Bardzo mi sie podoba jak wyglądasz ;) Bede wpadasz częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit i kapitalne zdjecia!!Wszystko tutaj jest swietne i chetnie bym ci ukradla co nieco!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super outfit i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń